28 Aralık 2011 Çarşamba

İlk hayal kırıklığı...

 
Hayatını planlayarak yaşamaya alışmış insanların planlarında aksilik olması bir anda boşluğa düşmelerine sebep oluyor ya, işte onu yaşadım. Bildiğimiz, her ne kadar gebelik için çiftlerin bir yıl korunmasız ilişkiye girmeleri gerektiği olsa da, ilk ayda negatif test görmek beni mutsuz etmeye yetti.  Kocam bana göre her zamanki gibi daha sakin, “ilk ayda olmasını beklemiyordum zaten” diyerek konuyu kapattı.
 
Gün sayarak ovulasyonu tutturma fikrini tabi ki fertilizasyonu garantilemiyor ama nedense ben öyle bir fikre kapılmışım. Sanırım “olmak zorunda” diye kendi içimde yarattığım gerginliğin de bu durumda payı var. Hayatla ilgili planlarımı bir süreliğine kenara bıraktım, yeni gelişebilecek durumlara göre A, B, C… planlarım olsa da şu anda akışına bırakmak en iyisi gibi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder