22 Nisan 2012 Pazar

Belirsizlik

Hala pozitif bir test görmedim...

Hayatımda değişimler yaşadım, mecburi hizmet süresi bitti bitiyor, son birkaç hafta… MS yine huzur vermedi, bir “optik atak” geçirdim. Bu ay yoğun ilaç tedavisi aldığım için gebeliğin “olmaması” için çaba harcadım.  Etrafımdaki insanların üzerimde kurduğu “çocuk” baskısı da azaldı bu dönemde.  İlk aylardaki “mutlaka olmalı” psikolojisi de geriledi ister istemez.  Bahar geldi, Silifke’nin güzellikleri kendini göstermeye başladı. Ben yaz için tatil planları yapmaya başladım. Bu yıl için hedeflerim İtalya ve Yunanistan üzerinde yoğunlaşıyor, bakalım. Temmuz ayında olması planlanan yan dal sınavı da ertelendi, bir bakıma “tüm planlarım” ertelenmiş oldu.

Plansız, hedefsiz günü yaşadığım bir dönemdeyim şu anda. Belirsizlik benim için çok zor bir kavram, bekliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder