20 Ekim 2016 Perşembe

Hastane değişikliği


Alıştığın, bağlandığın herhangi bir şeyden kopmak zaman geçtikçe zorlaşıyor. Hele ki bu her gün gittiğimiz, zamanımızın çoğunu geçirdiğimiz işimizse vazgeçmek çok daha zor oluyor. İki yıldır severek çalıştığım, ülkenin muhtemelen en iyisi olan hastanemden ayrılmaya karar vermek de benim için zor oldu. Ancak hayatta öncelikleri doğru belirledikten sonra hareket etmek kolaylaşıyor.

Çalışma şartları ve benim beklentilerim uyuşmadığı için işyeri değişikliği yaptım. Aslında yine duygusal olarak bağlı olduğum bir hastaneye geçtim. Dora’nın doğduğu hastane, Medical Park Bahçelievler Hastanesi… Doktorumu, odamı, ameliyathaneyi görmek bile bana duygusal anlar yaşattı. Sadece gündüz çalışacağım, geceleri kızımın yanında olabileceğim, poliklinikte hastalarımı görebileceğim bir hastane arayışındaydım bir süredir. Teklif gelen hastaneler arasında sanırım biraz da duygusal düşünerek buraya karar verdim. Eski ve oturmuş bir hastane olması benim için avantaj kabul edilebilecek bir durum. Alıştığım düzeni bırakmanın zorluklarını elbette yaşıyorum. Umarım yine uzun süreli, huzurlu ve mutlu bir çalışma ortamı olacaktır.

http://www.medicalpark.com.tr/bahcelievler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder