12 Mayıs 2013 Pazar

İlk...

Bu gün anne olarak geçirdiğim ilk anneler günü… Aslında ben pek sevmem bu günü, annesi olmayan çocuklar, çocuğu olmayan anneler aklıma gelir, içim acır. Elbette her gün özel, anneyle, çocukla geçen her gün güzel, önemli olan her anın kıymetini bilebilmek, mutlu olabilmek…

Bu günün özelliği daha önce sadece annemi düşünürken bu defa kızımı da düşünüyorum. Güzelmiş “böyle” olmak, anne olmak. Çok sevdim. Her ne kadar “annelik endişe demek” sözüne katılsam da aynı zamanda çok mutluluk demekmiş. Mutluydum, Dora’yla daha da mutluyum. Umarım onunla ve annemle birlikte daha birçok anneler günü geçirebiliriz.

Ben sadece bu günü hatırlamak isterdim, küçücük Dora’dan özel bir şey bekleyecek halim yok ama babacık kızıma agularla seçtirerek bana çok şık bir hediye almış, her baktığımda bu günü hatırlayacağım, ilk anneler günümü…

2 yorum:

  1. Merhaba, bebeğinizi güle güle büyütün inşallah! Ben rotavirüs aşısının ilk dozunu 3. ayda yaptırdım ve sizin söylediğiniz benzeri huy değiştirdiğini gözlemledim. Siz de 4. ayda yaptırmışsınız. Acaba sebep rotavirüs aşısı olabilir mi? İkincisini de yaptıracağım için kaygılanmaya başladım. Sizin huysuzluk durumu ne kadar sürdü, sonradan geçti mi? Paylaşımınız için teşekkürler!

    YanıtlaSil
  2. Kaç yaşındasınız

    YanıtlaSil