21 Eylül 2013 Cumartesi

Yeni hastane...

Hayatın sürekli yenilikler getirmesi bir taraftan çok güzel ama biraz da zorluyor. Sürekli değişiklik gösteren bir hayat yaşıyorum uzun süredir. Mesleğimin de bunda payı büyük elbette, biraz da kişilik özellikleri eklenince… Ev, iş, konum, sıfatlar… Sürekli bir değişim hali içindeyim. Bir yılı aşkın bir süredir kızımla birlikte ev kadınlığı konumunda yaşıyordum. Ders çalışmam gerektiği dönemlerde kısa süreli evde kalmalarım olmuştu ama bu defa ki hem daha uzun, hem de çok farklıydı.


Hamile olduğum ilk dönemlerde yaptığım planlar dahilinde bu ay çalışmaya geri dönmek vardı. Neyse ki bir aksilik olmadı, istediğim gibi bir hastane bulabildim. Hatta şartları istediğimden de iyiydi, çünkü bilinen bir grubun yeni açılan, kriterleri yüksek tutulan hastanesiydi ve açılış için eylül ayını planlamışlardı. Aslında evime yakın olduğu ve güzel anılarım nedeniyle doğum yaptığım hastaneyle görüşmeye başlamıştım öncelikle ama şartlarda bir türlü anlaşamadık. Dora küçük olduğu için şu dönemde gece nöbetleri benim için pek cazip değil, yeni hastane yönetimi de bu konuda bana çok yardımcı oldu. Biraz uzak ama benim şimdiye kadar çalıştığım hastanelerin mesafesi düşünülürse çok önemli sayılmaz…
Hastane Şişli’de, Kolan İnternational Hospital… Donanımı ve kadrosu oldukça iyi, yepyeni düzenlenmiş bir hastane. Benim açımdan birçok yan dal, özellikle yenidoğan ve pediatrik kardiyoloji olması çok avantajlı… Bu dönem tanışma ve sistemi öğrenme aşamalarıyla geçti. Bölgeyi bilenler yoğun olabileceğini söylüyor. Bakalım aktif olarak çalışmaya başladığında beni ve tüm ekibi nasıl günler bekleyecek…
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder