10 Haziran 2012 Pazar

Bulantı

Bulantım başladı, çok yoğun değil, kusturmuyor ama özellikle Progestan’ı içtikten sonra rahatsız ediyor. Dün oldukça yoğundu, pek bir şey yiyemedim. Bazı yiyeceklere karşı hassaslaştım da, sarımsağa dayanamıyorum, düşünmek bile midemi altüst ediyor. Eskiden sevdiğim bazı yiyeceklere yüz vermiyorum, çikolataya bile, kaşıklayarak yediğim fındık ezmesi günlerdir duruyor. Tuzlu şeyler daha cazip geliyor. Benim bulantılarım da Ayhan’ı mutlu ediyor, şikayet ettiğimde “bu bebişin iyi olduğunu, büyüdüğünü gösteriyor” seviniyor.
Bu gün minik kuzuyu amcasıyla tanıştırdık. Bir süredir sık sık konuşuyorduk zaten bu konuyu, biz onlardan onlar bizden bekliyorduk. Biz önce davrandık, darısı onların başına. Bize güzel bir İstanbul turu yaptırdılar, iki yıla yakın uzak kalınca çok iyi geldi. Açık havanın, deniz havasının bana iyi geldiğini hissettim. Bulantım da, diğer sıkıntılarım da bu gün daha azdı. Bu İtalya için de umutlanmamı sağladı, galiba çok sıkıntılı olmayacak, dün oldukça gözüm korkmuştum. İyiyim, mutluyum, hamileyim…

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder