27 Haziran 2012 Çarşamba

Kanama

Her şeyi de tecrübe etmem mi gerekiyor? Kanama görüp panikle acile gitme durumunu da deneyimledim. Çok can sıkıcı. Bebek iyi, belirgin bir kanama odağı ya da sebebi yok ama uterus içinde küçük bir hematom var ve sanırım kanama devam edecek. Tedavi dinlenmek ve tabi ki Progestan… Her şeyi bilmeye imkan olmadığı için Kadın Doğum uzmanı arkadaşım Demet’i aradım, Silifke’deki destekçimi, çok kötü bir şey olmadığı konusunda içimi rahatlattı ve tabi o da dinlenmemi önerdi, bir de Progestanın bebeklerde “sadece” tüylenme yaptığını söyledi. Sadece tüylenme ama bu tüylü bir bebeğimiz olacağı fikri bile benim hiç hoşuma gitmedi.
Minik kurbağa çok tatlı, bu gün ilk defa “bir şeye” benzettik, kafası, burnu, elleri, ayakları seçilebiliyor. Elini oynatıp bize el bile salladı, iki defa yattığı yerde zıplayarak doktor amcanın bile “seninki biraz yaramaz çıktı” yorumunu yapmasına sebep oldu, tabi baba da mest oldu. Bundan sonra işe başlayacağı için kontrollere gelmesi zor olacak, onun için üzülüyorum, bu eğlenceyi kaçıracak. Obsesif duygularım nedeniyle kan tetkiklerimi, özellikle enfeksiyonla ilgili olanları tekrarlayacağım, ilk 10 hafta bitti, iyi olduğuna ve dikkatlerimin sonucunda bir enfeksiyon almadığıma emin olmak istiyorum. Sonra da iki hafta sadece dinleneceğim, o hematomu bir daha ki kontrole görmemek umuduyla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder