7 Temmuz 2012 Cumartesi

Cinsiyet tahmini

Bebek dergilerini karıştırırken bir test gördüm, 10. haftadan itibaren sadece idrar örneği ile cinsiyet tahminini %82 oranında yapabildiklerini iddia ediyorlardı. Siteye baktım, Türkiye’ye yeni gelmiş, daha çok Amerika’dan tecrübeleri yayınlamışlar. Deneyimlerde tutturma oranının %90’a çıktığı yazıyordu, hatalarda genelde kız bebek için erkek çıktığını da forumlardan öğrendim. Reklamı gördüğümde 7-8. haftalardaydım, yüz vermedim ama 11. haftada özellikle tahminler artmaya başladığı için sipariş verdim.
Sabah idrarını kaba ekleyip rengi inceliyorsun, turuncu kız bebek demek, yeşil ise erkek, inanmaya inanmaya yaptım. Sonuçta yeşil renk oluştu, bir erkek. Genelde yanlış sonuçların erkek çıktığını okuduğum için şüpheyle yaklaştım. Herhalde emin olmamız için birkaç haftaya daha ihtiyacımız var, şimdilik eğlencelik olarak kaldı sanırım, ama belki de gerçekten bir oğlumuz olacaktır, yine bekliyoruz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder