10 Temmuz 2012 Salı

It's a girl!


Gördüğüm tüm tahmin takvimleri ve aile, arkadaş çevresinin istekleri tuttu, bir kızımız olacak. Kendimi bir kızım olma ihtimaline pek alıştırmamışım, şaşırdım. İkili test için gittim sabah, ense kalınlığı, burun kemiği ölçüleri normal çıktı. En son bacaklarına doğru indi, “bacaklarının arasında pipi yok, kız diyelim mi?” dedi, tabi bu hafta daha erken olduğunu da ekledi. İnternetteki araştırmalarım sonucu genital tüberkülün kıza benzediği bariz ama… 12 hafta bitti, 3 gün sonra ikili test sonuçları çıkacak, bir dahaki ultrasonun ne zaman olduğunu sonuçları göstermeye gittiğimde öğreneceğim ama pek yanıldığını duymadım doktorumun. Ayhan kız hissettiğini söylemişti, yine o haklı çıktı. Bakalım, sanırım erkek olsa da benim alışma evrem zaman alacaktı, kızıma alışmaya çalışıyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder