12 Eylül 2012 Çarşamba

Süslü bebekler

Kız çocuklarına hep biraz mesafeli durmuştum. Ben çok süslü biri olmadığım için o tüller, tokalar içindeki halleri, incik-boncuk merakları beni hep ürkütmüştür. Hayır, bakımsız biri değilim, şık giyinmeyi de severim ama öyle abartılı takı ve asorti giyim merakım yoktur. Kardeşim öyledir biraz, giydikleri hep renk olarak uyumludur birbirleriyle ve süslüdür. Ben hep sade ve şık olmaya çalışırım. Pembe sevmem bir kere, baştan aşağı pembe giyinmiş kız çocuklarına dayanamam, Barbie reyonları bile bu yüzden iter beni, sevimli gelmez o pembe dünya, aslında pek renk sevmem, siyah, gri, beyaz, bej, belki biraz mor ve elbette kırmızı, o kadar… Turuncular, yeşiller, sarılar, maviler bana uzaktır hep. Çocuğum için renklere sıcak bakacağım, mecbur ama pembe tütülere çok zor... Tabi, tüm kızlar öyle olacak diye bir kural yok, tarzı olan, spor giyinen, rahatına düşkün minik cimcimeler de var. Toka, boncuk sevmeyen, oje, ruj yerine başka merakları olan, ben öyleymişim mesela, kocam bile benden daha fazla ihtişam sever, belki kızım bu konuda bana benzer, yani umarım...
 
Her zaman, böyle eşofmanla gezen, ağaçlara tırmanan bir kız hayali kurarken bu hafta kendimi bebek tokaları bakarken buldum ben. İnternetteki o güzelim bebek fotoğraflarındaki çiçekler, tokalar ne kadar şirin gözüktü gözüme. Hamilelik hormonları mı nedir, bilmiyorum ki, bu hafta kızımı süsleyecek şeylerle uğraştım. Belki gergin bir hafta olduğu için kafamı dağıtacak basit şeyler aradığımdan. Kötü bir şey olmadı, sadece hafta sonu o çok beklediğim ikinci düzey US için randevumuz var ve toksoplazma için kan verdim, sonucunu bekliyorum, sonuçları beklemek her zaman gerginlik oluşturur ben de.
 
 
Fotoğraf çekmeyi severim, bunun için eğitim bile aldım, üniversitede fotoğraf kulübündeydim. Bebek fotoğrafları zaten harika şeyler. Doğuma elbette fotoğraf için biri girecek ama ilk haftalardaki bebek fotoğrafları için kendi planlarım da yok değil. O harika fotoğraflardan benim kızımın da olmalı. Ben tasarladığım fotoğrafı çekmeden önce günlerce mekan ve dekor düşünürüm zaten, bu aralar sürekli bebek fotoğraflarını inceleyip malzeme topluyorum. El emeği çok güzel aksesuarlar yapan siteler keşfettim. Bakalım kızım gelince planladığım görüntülere ulaşabilecek miyim? Şu hafta bir bitse…

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder