1 Ekim 2013 Salı

İlk yıllarda çocuk beslenmesi eğitimi

Bir yıla yakın bir süredir anneysen.com sitesinde uzman yazarlık yapıyorum. Makaleler yazıyorum, annelerin sorularını cevaplamaya çalışıyorum. Hamileyken evde olduğum bir dönemde sevgili Pınar Şimşek’le tanışmam sonucu bana uzman olarak sayfada yer almamı teklif etmişti. Hem bol vaktim olduğundan hem de çocuk sağlığı konularından uzak kalmamak için severek kabul etmiştim.Dora’nın doğumundan sonra ne yazık ki eskisi kadar aktif olamadım, kızımdan pek zaman kalmadı, hatta bu nedenle Pınar’ı biraz üzmüş de olabilirim.

Annelere çocuklarıyla ilgili her konuda yardımcı olan bir site anneysen.com. Gerek uzman desteğiyle, gerekse annelerin birbirleriyle iletişime geçmelerini sağlayarak yalnız olmadıklarını hissettiriyor. “İlk Yılların Hikayesi” bölümü hamilelikten emzirmeye, bebek gelişiminden bebek bakımına annelerin ihtiyacı olan tüm konularda destek ve bilgi vermek amacıyla,anneysen.com ve SMA’nın katkılarıyla oluşturuldu. Çocuklarımızın ilk yılları hayatlarındaki çok önemli bir dönemi kapsıyor. İlk yıllar zihinsel ve fiziksel gelişimlerinde önemli rol oynuyor. Bu nedenle bu döneme daha fazla önem vermek gerekiyor.

Bu noktadan yola çıkarak anneysen.com SMA'nın katkılarıyla hayata geçirilen "İlk Yılların Hikayesi" kampanyası kapsamında tüm anneleri Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları/Çocuk Gastroenteroloji ve Beslenme Uzmanı Prof. Dr. Benal Büyükgebiz ile “İlk Yıllarda Çocuk Beslenmesi Eğitimi”nde buluşturuyor. Anneler bu eğitimde katı gıdaya geçiş, iştahsız çocuk, beslenme ile ilgili her türlü sorularına cevap bulabilirler. Kontenjan sınırlı olup, annelerin kayıt için isim, soyisim, anneysen.com üye ismi, telefon numarası ve çocuk yaşı bilgilerini egitim@anneysen.com'a göndermeleri gerekiyor. Çok faydalı bir eğitim olacağını düşünüyorum, ben de orada olmaya çalışacağım.

Etkinlik detayları:
Tarih: 6 Ekim, Pazar
Saat: 10.30-13.30
Yer: Ritz Carlton, İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder